Diëtistenpraktijk Lara Kwant

Ik ben Lara Kwant, gediplomeerd diëtist, afgestudeerd aan de hogeschool van Arnhem en Nijmegen in 2010. Ik heb in verschillende diëtistenpraktijken gewerkt en in een verpleeghuis, om daarnaast mijn eigen praktijk te starten sinds 2011 aan de andere kant van het land.
Inmiddels heb ik al 12 jaar mijn eigen praktijk met meerdere locaties; Heemskerk, Haarlem, Velserbroek en Zandvoort.
Wij zien een breed publiek. We zien cliënten van elke leeftijd en met zeer uiteenlopende klachten, vragen of ziektebeelden. Er valt zo vaak iets te doen met uw voeding of leefstijl.
Onze praktijk heeft contracten met alle zorgverzekeraars en wij zijn vrij toegankelijk. Dus u bent welkom met maar ook zonder verwijzing. De diëtist zit voor 3 uur in uw basisverzekering.

Adres en contact

Simon van Haerlemstraat 50
1962 VD Heemskerk
Nederland
U hoeft zich niet te melden bij de receptie, u kunt plaatsnemen in de wachtkamer.

Mail: info@larakwant.nl
Voor openingstijden, meer locaties kunt u terecht op onze website.

Kijk voor meer informatie op de website van Diëtistenpraktijk Lara Kwant.